سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه مؤمن خود را از دنیا خالی کند، والا گردد وشیرینی دوستیِ خدا را دریابد و از نظر اهل دنیا، گویی دیوانه به شمار آید؛ حال آن که شیرینیِ دوستی خدا، با آن مردم درآمیخته است و در نتیجه، به غیر از او نمی پردازند.با خودم را از دل هایشان برخواهم کَند . [امام صادق علیه السلام]
خانه | مدیریت | ایمیل من | شناسنامه| پارسی یار
الهه ناز
  • کل بازدیدها: 8795 بازدید

  • بازدید امروز: 5 بازدید

  • بازدید دیروز: 1 بازدید
  • عشق من
    سیامک ( 88/2/21 ساعت 10:18 ص )

    Image and video hosting by TinyPic

    دستانم را پر از گلهای رز می کنم

    وبا قلبی لبریز از امید به دیدن تو مایم

    وتا بگویم اولین باری که در چشمانت نگاه کردم

    زندگی برایم معنایی دیگر گرفت

    عزیزترین همراه  هر گاه دیدی سنگ

    گریه می کند وتوانستی به اتش بوسه بزنی

    من هم می توانم فراموشت کنم

     Image and video hosting by TinyPic

    اگه بگم...

    اگه بگم که حاضرم فدای اون چشات بشم

    اگه بگم توآسمون عشق من فقط تویی

    اگه بگم بهونه ی هرنفسم تنهاتویی

    اگه بگم قلبمو من نذر نگاهت می کنم

    اگه بگم زندگیمو بذر بهارت می کنم

    اگه بگم ماه منی هرنفس راه منی

    اگه بگم بال منی لحظه ی پرواز منی

    میشی برام ماه شبای بی سحر

    میشی برام ستاره ی راه سفر

    ولی بدون هرجا باشی یا نباشی

    تو عشق منی

    برای تو شبا شعرا مو من داد می زنم

    برای خوشبختی تو خدا رو فریاد می زنم

    برای خوشبختی تو خدا روفریاد می زنم

    خداروفریادمی زنم...

    Baby

    Image and video hosting by TinyPic

     سلام عزیزم   

    در گوشه ای از قلبم به دنبال چیزی می گشتم آن را تقدیم تو کنم ناگهان در گوشه ای از قلبم صدای سلام شنیدم وان را با تمام وجود تقدیم تو کنم امیدوارم پذیرای ان باشی

    اولین بار.....

    که بخواهم بگویم دوستت دارم.خیلی سخت است.

    تب میکنم.عرق می کنم.می لرزم.

    جان میدهم هزار بار می میرم...و زنده می شم تا بگویم دوستت دارم

    اگر اشک بودم آنقدر گریه میکردم که غباراندوه را می شستم و پاک میکردم اگر گل بودم انقدر گل به تو تقدیم میکردم و همه وجودت را پر از گل می کردم ولی افسوس...نه گلم..ونه

    اشک ...ولی باید بگویم با تمام وجود دوستت دارم.

    گمگشته

    تا کدوم ستاره دنبال تو باشم
    تا کجا بی خبر از حال تو باشم
    مگه میشه از تو برید و دل کند
    بگو می خوام تا ابد مال تو باشم
    از کسی نیست که نشونی تو رو نگیرم
    به تو روزی می رسم من،که بمیرم
    هنوز هم جای دو دستات خالی مونده
    تا قیامت توی دستای حقیرم
    خاک هر جاده نشسته روی دوشم
    کی میاد روزی که با تو روبرو شم
    من که از اول قصه گفته بودم
    غیر تو با سایه هم نمی جوشم
      

     

    من درد تو را از دست آسان ندهم

    دل آسان بر نکنم ز دوست تا جان ندهم

    از دوست به یادگار دردی دارم

    کان درد به صدهزار درمان ندهم

    سلام: خیلی خوش آمدید 



  • نظرات دیگران ( )

    =============================================================

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    سلام
    عاشق
    همیشه در قلب منی عزیزم . س
    دوستت دارم
    عشق من
    اشک دل
    سلام
    خیلی دوستت دارم
    سلام
    [عناوین آرشیوشده]

    =============================================================